UWV heeft ongeveer 1 miljoen klanten en biedt veel verschillende diensten en producten aan. Met zoveel dienstverlening die wordt aangeboden zijn klanten ook wel eens ontevreden. Een mooie aanleiding om te kijken hoe je de dienstverlening kunt verbeteren.
Binnen het UWV hebben we een leidende rol gespeeld in de uitvoer en ontwikkeling van het initiatief “klantreis”. Wij begeleidden 7 van deze trajecten waarbij steeds een kritisch proces in 4 weken onderzocht en verbeterd werd.
Een team dat door coaching & reflectie nu in staat is zelfstandig deze reizen uit te voeren. Ruim 60 nauwkeurig omschreven en afgebakende verbeterinitiatieven, voorzien van prototypes, prioritering en visualisaties. Verbeterde communicatie, samenwerking en begrip tussen verschillende afdelingen en divisies te maken hebben met dezelfde klant. Betere dienstverlening, zowel voor de klant als voor interne processen.
Chrysantenstraat 23
1214 BL, Hilversum
KVK - 72051337
BTW - NL858964867B01
Deze website maakt gebruik van cookies. Bekijk hier de opties voor gebruik van cookies, die voor deze site mogelijk zijn.
weiger
accepteer